Thursday, March 10, 2011

365days ago

3 comments
Setahun berlalu, bila terkenangkan saat-saat nak melahirkan, seolah-olah masih terasa sakit dan ngilu ketika itu. Dan setiap kali bercerita pengalaman melahirkan, rasa bergenang air mata. Semakin dapat memahami kenapa syurga diletak ditelapak kaki ibu. Dan semakin bersyukur di atas nikmat kasih sayang ibu yang masih dapat dirasai hingga ke hari ini, (Ya Allah, Engkau kurniakanlah kesihatan yang baik kepada kedua ibu bapa ku, panjangkanlah umur mereka..amiin.)

365 hari yang lalu..pada pukul 6.55pm, Muhammad Nabil bin Norhisham telah dilahirkan. Di Hospital Raja Perempuan Zainab II dengan berat semasa lahir 3.5kg.. Alhamdulillah, kelahiran dapat disaksikan oleh abahnya, dan diazan dan iqamat oleh abahnya juga. Hari ini genap setahun umurnya, dan setahun telah berlalu tidak terasa.

Sekarang nabil seorang bayi yang aktif, suka mengeluarkan bunyi-bunyi ketika bermain. Sangat minat main bola..walaupun belum berjalan, tapi sangat suka nak sepak bola, jadi dah banyak kali tergolek dengan jayanya. Walaupun anak mama lambat tumbuh gigi(baru nmpk ckit 2btg gigi atas), belum berjalan, mama sayang nabil, setiap masa dan ketika. Abah pun sayang nabil. Mama doakan Nabil jadi orang yang berguna, seperti che’ ngoh selalu cakap, biar jadi anak yang mempunyai akhlak yang baik, dan sentiasa menjaga hak Allah.

Bila Nabil dah pandai baca nanti nabil boleh baca blog ni ok.

Lastly is the wish, Happy 1st Birthday to our pride n joy..

We are grateful Allah gave you as our son.

Comments

3 comments to "365days ago"

FA said...[Reply to comment]
March 11, 2011 at 12:25 AM

we always love you nabil!happy birthday nabil!

Janna Wan Muhammad said...[Reply to comment]
March 11, 2011 at 6:59 AM

happy birthday muhammad nabil...cheja sayang nabil...Mmuuah!

Ahmed Zaki said...[Reply to comment]
March 12, 2011 at 3:55 AM

2nd cutest baby.. juruh srupo abg zaki dio..

Followers

Top Commenters

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com